نکات مهم در کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

نکات مهم در کسب و کار اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین در سال‌های اخیر ایران توانسته است تا اشتغال زیادی را برای مردم ایجاد کند به همین خاطر در این سال‌ها مردم بهتر توانسته‌اند با کسب و کارهای اینترنتی ارتباط برقرار کنند. برای این‌که بتوانید به بالاترین حد بازده کسب و کار اینترنتی برسید باید از هزینه کردن نترسید و متناسب با نیاز کسب و کار هزینه کنید. زمانی‌که می‌خواهید توسعه کسب و کارتان را شروع کنید باید قبل از هرکاری بررسی کنید که آیا توسعه این کسب و کار درست است یا خیر.

علت شکست بسیاری از کسب و کارهای نوپا این است که در زمان توسعه نتوانسته‌اند به‌خوبی بررسی‌های لازم را انجام دهند و همین عامل باعث شکست زودهنگام آ‌ن‌ها شده است. در کسب و کارهای اینترنتی نوپا هزینه‌ها باید به شدت کنترل شود و مدیر مجموعه باید توانایی بالایی در مدیریت هزینه‌ها داشته باشد.

فرض کنید شما در یک شهرستان زندگی می‌کنید و قرار است یک کسب و کار آنلاین راه‌اندازی کنید. در این هنگام باید حوزه کاری‌تان را مشخص کنید و پس از مشخص شدن آن چالش‌های آن را بررسی کنید.

در بسیاری از موارد کسب و کارهای اینترنتی با چالش‌های رقیب سنتی مواجه هستند که این موضوع باعث شده است تا هیچ ارزش پشنهادی در کار اینترنتی وجود نداشته باشد و ناچارا به سمت همان کسب و کار سنتی می‌رود تا نیاز خود را تامین کند. در این حالت نیز کسب و کار اینترنتی دچار شکست می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست